Underbar lördag !

Ne, denna lördag började inte bra, både jag och Magnus kände oss
dåliga i magen igår kväll. Jag mådde illa och gick och la mig.

Magnus vaknade illamående och kramper i magen, jag hade sovit bort mitt illamående
men hade kramper. Vi kom fram till att vi ätit dålig blomkål...

Vilken jädra tur att Eddie inte åt den då han tyckte den var äcklig...
Och Alex fick potatis.. Så vi har legat hela dagen här, först nu
är jag fit for fight och står upp..

Magnus ligger fortfarande...

Men men, vi får hoppas på en bättre dag imorgon ! ")



(Bilden är tagen för 6 mån sen )


Kommentarer
Postat av: Dan Syndrom

Kan man bli så sjuk av blomkål? Krya!

2012-05-06 @ 12:35:31
URL: http://www.dan-syndrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0