Trött trött trött!

Ja att vara ute hela dagar tar på både stora och små! Eddie somnade i soffan strax innan 18 och de andra 2 sover nu..

Snart dags för mig med. Känns som om nätterna bara blir värre och värre med Alex! Inget funkar längre :(

Här kommer lite kort från dagen som gått..

Vi gick ut redan kl 7.30.. Sparkade lite boll och Alex gungade vilket han älskar!

Sen när Alex sov middag låg jag och Eddie på balkongen, var skugga i början så han ville ha täcke ;).. Men så kom solen och både täcke och tröja åkte in!

Måndags handlingen var lugn och Eddie hittade en perfekt sittplats!




Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma Till Bell, Mell & Nova ★

Trodde Alex börjat sova om nätterna... Jobbigt när de små inte vill sova :(

2012-05-22 @ 10:21:16
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: ★ Katta - Mamma Till Bell, Mell & Nova ★

sv: Nova äter jätte bra när hon själv vill.. Men när jag vill så tittar hon bort, spottar ut maten och leker med den. Jag "tvingar" i henne några skedar och börjar hon gråta så ger jag upp. Jag lägger ner och försöker en liten stund senare. Men tror att hon är en välling tjej, hon strejkar maten för att få välling. Men nej, nu ska jag vara stenhård. Jäkla tramsande =)

2012-05-22 @ 21:36:07
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0