Tid..

Känns inte som tiden finns till att blogga, visst det går fort via iphonen men
det känns bättre att blogga via datorn.

Men förra veckan var det möte på möte, allt ang J, men vill inte prata om det här
då jag inte vill ha massa påhopp från någon eftersom det inte är min biologiska son.

Men alla möten var positiva och en och annan tår föll .. Jag är så glad att
vi flyttade från Sotenäs kommun och valde Uddevalla.
Här finns all hjälp han behöver för att utvecklas!
Och han mår så mycket bättre nu när han får vara med likasinnade !

Alex däremot mår mindre bra, han har haft feber sen i fredags,
verkar som den gett med sig idag då han sitter på golvet
och leker i detta nu.

Det har han inte kunnat på hela helgen, utan vi har burit honom.. Och sova har
han verkligen inte kunnat. Han sover endast i min famn om jag sitter upp!
JA ! Jag är TRÖTT idag !! Vädret gör det inte bättre ! Storm och lite regn.
Blää, jag vill ha sommar och det NU !!



Längtar verkligen till dessa tider igen !!


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, jag längtar också till sommaren och att få vara på stranden :)

Här e det tyvärr samma tråkiga väder som ni verkar ha!

Ha en fin dag.

Kramen Anette

2012-05-14 @ 12:30:36
URL: http://dahliastar.blogg.se/
Postat av: Mandy & River

haha ;) det är bra att vara lite ego ibland haha :)

2012-05-18 @ 19:57:21
URL: http://mandyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0