Regn, regn och åter regn..

Usch vad deppig man blir av detta väder !
Jag har ju miljoner saker jag vill göra, men typ inget går att göra i regn.
Ska måla om alla fönster invändigt, och behöver då kunna öppna dessa
dubbel fönster, och inte kul att öppna fönster i enbart 7 grader ..

Vill även köpa ett balkongväxthus ( ja vi har gööör stor trädgård)
men vi bor ju på landet och har massa sniglar och rådjur som äter upp
allt man odlar så det får bli på balkongen! =)

Där vill jag ha massa örter och sallad !
Och lite jordgubbar i lådor tror jag!



Ett sådant här hade jag tänkt mig, finns på plantagen!

Men nu blir det påklädning av barn ( och mig ;))
Är bara jag och Alex hemma idag, och han mår bra idag ! Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0