halsont..

peppar peppar, så är jag nästan aldrig sjuk ( förkyld)..
Magsjuka åker jag jämt på, men icke en enkel förkylning..
Men nu har jag ont i halsen ?
Kommer inte ens ihåg hur det känns med halsont, men trevligt är det då inte! ;)

Denna lördagen har gått i lugnets tecken, vi var hos Magnus bror och hans
fru Anneli som fyllde år igår. Och var inte hemma förrän 21.30..
Då hade jag burit på en sovandes Alex i 1 timme.. Så jag var helt slut jag med !
Men trevligt var det att för en gångs skull vara någon annanstans en kväll !

Denna kvällen hoppas jag att ungarna somnar tidigt och Magnus åker o fiskar ;)..

För jag ska kolla på film !



Denna har jag hyrt idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0