Sjukhuset..

Blir att hämta mina nya hörapparater! YEY !
Har längtat då min gamla har varit trasiga sen jag fick dem förra sommaren..
har bara inte haft tid att besöka audionommottagningen och beställa nya.
Har varit lite mycket med Magnus och barnen hela hösten/vintern!

Så äntligen kan jag höra vad folk säger ;) och vad som sägs på Tvn.
Beställde även en slinga att ha till Tvn i sovrummet.
För er som inte vet vad en slinga är, är det en "apparat" som kopplas
till TVn och jag sitter på en dyna. Bytar till ett annat program på
hörapparaten och vips så har jag tvljudet rakt in i mina öron !
Går att stänga av ljudet på Tv så ingen annan hör, men det gör jag =)
Perfekt då jag gärna kollar på Tv i sovrummet när Alex sover !



Finns en del sorter och alla passar inte alla..
 Men min kommer se ut som den längst ner till vänster om jag inte minns fel ..
Sen har jag en annan sort inne i örat då den lilla pluppen som sitter på irriterade mina hörselgångar.
Men jag kommer ha 3 st "diamanter" i mina. ")

Ne dags att göra sig fin!

// Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0