Ny start !!

Ja nu har jag fått för mig att börja igen, då jag själv läser en massa bloggar och kommenterar en del
och det är ju roligt att få svar. Lättast är ju då att få svar här på sin egen blogg !

Sen är läste jag igenom mina gamla inlägg och log !
Underbart att läsa om det man gjorde förr.. Och vad stora mina barn har blivit, haha !

Jesper får jag dock inte lägga ut kort på då hans biologiska pappa säger nej, och det får jag ju respektera !

Men på Eddie och Alex kommer det komma massa kort på !
Måste då bli bättre på att börja använda kameran ! ")



Här är vår Eddie på sitt 3 års kalajs ! Fyllde 3 den 26 Feb.



Och här har vi Alex, som blev 10 mån den 1 April !


Ja fler bilder blir det, och fler inlägg av mig ! Jag hälsar alla nya välkomna och alla gamla likaså !!

// Maria


Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Oj så stora pojkarna har blivit :) Jätte söta!

2012-04-03 @ 11:40:45
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Anette

vad kul att få komma in och titta på bilder och läsa :) Kan hålla med om att det är roligt at läsa tillbaka och kolla på gamla bilder. För man lever ju ganska mycket mest "idag" och glömmer mycket. Men när man läser tillbaka får man verkligen "ja just det" upplevelser.

Vart har du köpt Alex body med raggarbilar på? Den var skitfin!!! Vi har ju en raggarbil och den lever Eddie och Magnus för så raggarbilar på kläder är ett stort plus för killarna här hemma :)

2012-04-03 @ 15:11:45
URL: http://dahliastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0