Helvetes nätter ..

Alex har sedan han var 2 månader inte sovit något vidare bra på nätterna, men det har börjat vända nu.
jag har kört med 5 min metoden och den funkar verkligen på honom.
Innan så vaknade han ca var 20e minut och behövde somnas om, 
nu vaknar han max 2 ggr /natt! 

Men nu när alla är hostiga och snoriga så har han inte velat sova alls,
 men inatt så sov han från 1-4.30, fick mat och sov till 7.30 !
Jag som annars brukar gå upp innan kl 6 VARJE morgon fick en smärre chock !
Men vad utsövd jag känner mig ") ! 

2 möten idag , känns bra då jag inget annat känner för i snålblåst och ösregn !
En riktig mysar dag med bakning kanske ?
Någon som är sugen på fika?
Bara att dyka upp efter kl 15 idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0