Söt som socker..

2 timmars sömn, tok förkyld med ajiga bihålor och 6 timmars arbete går inte ihop !
Ska inte klaga för jag fullkomligen älskar att vara tillbaka på jobbet. Att väga socker kan vara så kul trodde jag aldrig ! ") Jag var trött igår men hade då fått sova hela natten, inatt hade han ont i magen och ville inte alls sova så trött är jag verkligen idag ! INGE HAVREGRYNSGRÖT TILL KVÄLLSMAT !
Vet inte om det var det som gjorde att han fick ont i magen men jag tänker inte ta risken igen, för jag behöver sömn.
Men jag ser ändå fram emot morgon dagen ")!

Måste få kollat på Cougar Town som jag spelade in igår också ! Men det går säkert inget på tvn kl 20 så då kan jag kolla på det innan jag somnar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0