Snart måndag !

Och då ska jag börja jobba. Hur ska detta gå. Men det ska bli så skönt att få komma ut bland folk. Nu verkar det mest som att jag ska jobba ihop med Magnus så det blir ju inte direkt nytt folk. haha. Men funkar det inte så får jag ju gå tillbaka till min behöriga avdelning. Inskolningen går bara bra, lämnade honom ensam 1 timme igår och han pussades hejdå och vinka sen gick jag. Idag ska jag lämna honom vid dörren och hämta honom 2.5 timme senare. Vad ska jag göra i 2 timmar ??

Jo det vet jag, jag fick hem en träningsmaskin igår som hjälper en att göra situps och träna med gummiband, så det ska jag ägna mig åt i 30 min. För nu ska jag bli fit for fight ;)...


Klicka er in till denna sidan HÄR och rösta på Eddie, han kan vinna ett års förbrukning av ballerina kladdkaka! ")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0