Morrn Morrn ..

Usch vad fel det blir med sommartid. Eddie ville inte alls sova igår men vid 20 tiden tänkte jag att jag läger honom så får vi se vad som händer. Han somna handlöst, haha ! Men vid 3 fick jag gå upp och halv 5 hade han fortf inte somnat om. Men vi somnade tätt tätt ihop tillslut och vaknade kvart över 7 .. oops.
Skulle ju lämna barnen på dagis halv 8, men jag är fortf tok förkyld så jag bestämde mig snabbt för att stanna hemma idag. Ringde dagis och dom tyckte det var bra för då behövde inte Eddie få en dagis chock idag eftersom han inte varit där på så länge! Så mellan 9-13 ska han vara på dagis, då kan jag få ligga och ta igen mig och skulle väl nästan vart till doktorn och få ett annat nässpray så jag kan andas !



Nu blir det att gå bort til dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0