Magsjuk Jesper..

Jahopp då var det dags IGEN ! Han spydde igår eftermiddag men var som vanligt direkt efter så vi trodde det var något han hade ätit. Sen vid halv 7 så spydde han igen ( i soffan) , då la vi honom för han såg rätt så mör ut han somnade ganska direkt. Vid 22 kände jag en konstig doft och det var Jesper som stod bredvid mig i sängen och hade spytt ner hela sig och sin säng. Så det var bara att gå upp och starta en maskin tvätt och lägga handdukar runt och under honom i våran säng. Han ville inte riktigt somna men tillslut så orkade han inte hålla upp ögonen. Eddie har haft en jobbig natt med massa drömmar och vaknat varannan timme och då har ju Jesper vaknat också och velat gå ut och kolla på Tv ! Halv 5 gav jag upp för då ville både Jesper och Eddie stå upp.. Så det blir inge dagis för Jesper idag och jag som skulle vart ut till jobbet och prata med chefen om vilka tider jag ska jobba och bjuda på kaka! Känns som om jag blivit överkörd av en ångvält idag, hoppas Magnus kan komma hem tidigare för han hör ju inte ett jävla dugg när han sover.. Grrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0