Helgen som varit..

Helgen inledde jag med att fylla år. 27 år, hela år dessutom. Fick en jätte snygg tunika från Magnus och barnen men den passa inte, som vanligt när jag får/ hittar något som är snyggt. Så vi åkte till Torp direkt på morgonen och bytade. Hittade en skjorta som var jätte snygg och den passade! ") det roliga var att Magnus hade tittat på den först men så fanns den inte min storlek trodde han, men den storleken han trodde var för liten passade perfekt !

Dagen bara försvann och tillslut var det kvällen. Vi bojkotta Melodifestivalen och kollade på film, åt godis och chips och drack cider. Jag fick i mig nästan en hel. HAHA ! Filmen vi hade valt var Inglorious Basterds ( stavning?) men efter 1 timme gav vi upp. Magnus älskar ju allt som har med andra världskriget att göra så det var en besvikelse. För mig med som gärna hade sett lite mer action.

Söndagen blev till en utflyktsdag. Sportshopen och Happy price. På sportshopen hittade vi jacka till J, overall , puma dress och puma skor till Eddie, t-shirt till Magnus och en fleece jacka till mig, så nu är våren mer än gärna välkommen ! Happy price gillar jag inte så mycket skit på sådan liten yta ! Blää.. Så det blev lunch på Tanum Rasta, men seriöst priserna hette duga och maten var nog findus färdigrätter ! Fy bubblan !

Inskolning för Eddie idag och vanlig förskoledag för J. Och jag har bestämt mig för pannbiff till middag! ") Ska till och med koka dem med lök så som mamma och morfar alltid gjorde. SMASKIGT !! Bilder från helgen kommer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0