Bästa hudkrämen !

Fick hem ett prov på en hudkräm med doft av mango och kokos. Jag tycker att kokos luktar jätte gott så jag provade den direkt. Efter att ha använt den i några dagar nu så har jag fastnat!

CND Mango/Coconut, bästa hand och hudkrämen!



CND står för Creative Nail Design och på nagelsalongen här i hunnebos hemsida stod det att hon säljer detta märke, så jag ringde ner. Hon hade massa andra sa hon men inte just denna. Men tyckte jag skulle komma ner för att lukta på dom andra. Nej det tänker jag inte alls, utan jag hitta en hemsida där dem skickar hem dom fraktfritt ! Plus att dom hade billigare priser än salongen !

HÄR
hittar ni denna ljuvliga hudkräm, och som hon på salongen sa, finns det massa andra dofter !
REKOMMENDERAS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0