Torsdag= ÄRTSOPPA !!

Jag är lite ledsen för att jag inte äter, men de 3 andra familjemedlemarna ska ju inte behöva lida för att jag prompt ska gå ner MASSA i vikt. Och framåt går det!! Härligt ! Men yterligare 2 veckor ska jag stå ut sen kanske jag börjar äta precis det jag vill förutom godis !

BVC igår med lilleman, han hade inte gått upp mer än 200 g så hn bad mig ge honom mer mat ..?? Tycker han äter massor, men det kunde bero på att han rör sig heeela tiden! Men lång va han 79 cm .. Inte konstigt att jag tycker 80 är lite litet, nu får han snart ge sig, hur lång ska han bli ? Fast han har ju att brås på .. ")

Funkar fortf inte att lägga upp bilder, mitt internet är jätte segt, man fick tydligen inte ladda ner filmer/musik för 3.. Skit säger jag bara ..

Kommentarer
Postat av: Patti

OJJ.. Han e ju lika lång som Benji!! Herregud.. hehe :)

Hur mkt vägde han då? :)

Kraam

2010-01-14 @ 19:53:14
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: Petra

Vad kör du för diet? Jag har börjat med pulverdrycker nu...bllläääää.. Hur mycket har du gått ner? Har du hållit på länge?

2010-01-15 @ 00:07:14
URL: http://petra79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0