Tji fick jag !

Visste ni att om man lägger ett batteri i frysen så laddas det ur ?
Eller att batteriet på bilen dör efter några dagars icke aktivitet.. ?
Det visste inte jag men tydligen ska man kunna sånt. Visst är det bra att kunna, men om man inte kan så vet man ju inte det ? Fullt normalt enligt mig men inte andra. Ja menar omhan nu visste det kunde hanju be mig ta en sväng med fården dagligen för att ladda batteriet ? Svårare än så är det ju inte..

Varför är det bara vi kvinnor ska tänka/ göra allt ?
Hade jag vetat det och visste även att bilen inte blivit körd igår så hade jag ju sagt det till honom att vi kanske ska ta en sväng för att det inte ska laddas ur ?

Blir galen.

Känd som lugnet själv är han ju också så visst var det underbart att bli kallad idiot och va faan tänkte du inte för, jag visste att batteriet skulle vara urladdat kastar han sen ur sig..

VARFÖR SA HAN INTE DET INNAN JAG STARTA BILEN FÖR ATT SKRAPA RUTOR !?


Kommentarer
Postat av: ina

Det vet du väl, att det är KVINNANS SAK att tänka på allt! Och gör man inte det är det helt okej att skylla alltihopa på KVINNAN.



Eller inte.



Fan ta dom ibland. Man blir så less.

2010-01-10 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0