Tandläkaren idag igen ...

Men inte på grund va hål, utan dem kör något väldigt underligt, men ett bra sätt att tjäna pengar på. Jo tandläkaren jag var hos igår, gjord ebara en undersökning och konstaterade att det fanns lite tandsten som behövdes ta bort, tror ni hon gör det själv ? För de 700 kr som hon tar betalt ? Nej hon skickar mig till deras hygienist, som tar 780 kr för att avlägsna lite tandsten. Varför bytte jag tandläkare för.. Folktandvården tar ju ca 650 för allt.. Fuck.
Men jag slapp ju dra ut min visdomstand som de på folktandvården ville, det kunde inte denna nya tandläkare begripa varför de skulle dra den, den hängde där så fint sa hon, haha.

BVC med Eddie idag också, 10 månaders kontroll. Tippar på att han har blivit ganska lång..

Frukost för mina små guldklimpar och en shake till mig ! Wohoo!!
( Har gått ner 5 kg ;) ) men mer ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0