Sov 20-04.30...

Jepp ni läste rätt, men inte sjutton känner jag mig utvilad för det ! haha..
Nu äter han ju vanlig mat så han är nog mycket mättare än innan.
Igår åt han;

04.30 Välling
08.30 Gröt
13 En burk barnmat
15.30 Gröt
19 Ångkokt barnmat

Undrar om det är pga 2 "middagar" eller för nått annat ?

Imorse vaknade han iaf första gången 04.30 och fick då 2 flaskor välling, tänkte jag testar och ser hur det går.
Visade ingen direkt hunger på länge men vid 9.30 gav jag honom en skål med gröt.
13.30 en burk barnmat.
16 en skål gröt och fruktpuré
och nu till kvälls mat fick han 1 , nästan 2 skålar med gröt..
Ska bli spännande och se hur han sover inatt.

Men vad tror ni om 2 middagar ?
Har googlat men hittar ingen info eller något forum om det för barn som är 11 månader ..

Kommentarer
Postat av: joppan

Gott att han sov så duktigt! På growingpeople står det måltidsordning från 10 mån. http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=7769

Kan ju vara värt att kika på om man är osäker. Kram

2010-01-11 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0