Nybakat bröd.

Har precis bakat bröd och det är så gott med helt rykande färskt bröd med smör. Så jag fuskade lite idag .. Var ju bara tvungen "), var ju inget onyttigt heller direkt. Utan det var ju en tekaka med morot och vetekli. Smaskigt !

Snöar gör det också, bara för att jag måste ner till huset och ta emot killen som ska göra energideklarationen.

Läste på Carros blogg att hon planerer sitt barns kalas, och då slog det mig att det måste ju jag med göra snart. Hjälp ! Eddie fyller ju 1 år snart.. Helt otroligt !
Det värsta är att mamma inte finns med oss och kan göra den berömda tågtårtan, och jag har inte hittat något recept. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar henne. Det blir bara värre och värre. Nu kan jag knappt prata om henne utan att det trillar tårar!


Men baka tårtor ska jag minsann göra ensam, för mammas skull. Har aldrig gjort en tårta innan så det ska bli spännande ! Eddie ska ju självklart få en egen tårta att smaska på ! Med Musse Pigg så klart ! ;)


En timme gammal.. ")


Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

Tiden går alldeles för fort !

2010-01-21 @ 20:29:15
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0