Nyår..

Hade köpt raketer för att se om J kanske gillade det. Skulle vi inte ha gjort, vi fick inte med honom in igen .. haha

Men tillslut gick det ocg då satte vi dem båda i ett bad, de var lite trötta men så kände jag att om dem blir väldigt trötta så kanske de sover hela natten.Och japp det gjorde dem ! Vaknade inte ens vid tolvslaget, inte Magnus heller, men det gjorde jag, lr rättare sagt jag var vaken. Kan ju inte andas.. Bläää

Vi kollade på en HEL film igår, har vi inte gjort sen Eddie kom till världen, men den var så rolig att vi inte kunde sluta titta.

Baksmällan så klart ! Haha, sjukt rolig.

Någon som vet om Sportshopen i tanum är öppet idag ? Vi vill ha termobyxor.. Mina va lite för små..

Men nytt år, nya tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0