Morgonpromenad..

Tog en morgon promenad nu med Eddie.
Hamnade på kiosken och kollade vårat lotto, och jo då vi hade vunnit. Hela 23 kronor !
Nu kan vi shoppa ! haha..
Hade fått paket också, min köksstereo hade kommit. Blir att spara kartong och allt för ifall denna går sönder så har jag ju garanti och lättast är det ju att skicka in med kartongen då.

Jesper spydde 3 gånger i går kväll, men mådde hur bra som helst. Sen såg jag att hans mage var svullen, kom då på att jag inte bytat knappen på 5 månader, aja baja mig ! Har nu satt alarm på mobilen och skrivit i almanackan när den ska bytas nästa gång, så 25/4 kan ni väl hojta till att jag ska byta knapp på J ! ")

Och självklart spydde han ner hallmattan så det får jag nog köpa en ny,
går nog säkert att tvätta iofs. Det är ju bara en plastmatta.

Men nu väntar jag på att Eddie ska vakna, han ligger i vagnen här i hallen och sten sover. Brukar aldrig sova så här länge på förmidagen !
För sen blir det att svabba golv !! KUL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0