Helgen ! ...

En lugn men fullspäckad helg. Fast nu kommer jag inte ihåg vad vi gjorde i lördags ..
Jo just det. Super duper söta Havansa var här nästan hela dagen !
Åh vi blev ju inte lite sugna på att skaffa en till och hoppas på att det blir en tjej..")

På söndagen hamnade vi på Ikea, köpte en tv bänk, med låsbara glasdörrar. Skit stor sak och blev inte alls
nöjd men man vänjer sig nog.

Idag ligger Magnus plattfall i magsjuka, spyr och gör nr 2 onormalt ofta !
Eddie spydde 2 ggr i morse men är helt normal nu, så jag är inte helt hundra på att han är magsjuk.
Jag mår bra än så länge men jag ska nog inte säga för mycket.

Ne ska springa bort till Jeanette och lämna kläderna jag köpt till Téo och Eliza.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0