Fick ett surprice imorse.

Ja Magnus hade lämnat sista sidan i Bohusläningen öppen när han gick, fatta ingenting. För han brukar ringa in vad som ska läsas, men inte idag. Fick gå igenom alla anonnser och ser vigda anonsen och där står det att kompisen gifte sig igår på Gran Canaria. WOOO ! Jag började så klart gråta, skickade ett sms till henne då hon även fyller år idag. Fick tillbaka ett bröllopskort, börja gråta ännu mer. Vi visste ju att de om de skulle gifta sig så gör dem det utomlands, och ja det gjorde dem !

Jag ryser ") !!

Men hon kommer inte slippa möhippan ! Den kommer planeras som vanligt, haha !
Det ser jag fam emot !

Lika mycket ser jag fram emot att Doris ska ringa idag, för idag kommer hus köpet gå igenom om inte de 2 andra som var intresserade lägger ett bud "), skönt att det snart är slut på detta elände. Känner att jag orkar inte så mycket mer. Det är FÖR mycket av allt just nu.



Coola killen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0