Fick en Award ! ")


Så här ser den ut:

Och här är reglerna som följer med awarden:
A:Kopiera awarden på din blogg.
B:Länka till den person som gett dej awarden.
C:Berätta 7 intressanta fakta om dej själv.
D:Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till.
E:Länka till deras bloggar.
F:Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award.


Fakta.
1. Älskar att baka, och är duktig på det! *skryter*
2. Börjar snart jobba och ja, jag längtar!
3. Är fostermamma till min systerson Jesper. (är inte helt klart)
4. Stör mig på alldeles för konstiga saker!
5. Lila är min älsklingsfärg !
6. Saknar mamma mer och mer för varje dag som går.
7. Ska uppfinna ett piller som gör att man kan äta bakat (och godis) varje dag utan att gå upp ett
gram !!

Andra bloggare som jag ger denna award är;

Patricia
Jeanette
Irina
Carolin
Katta
Frida
Petra


Den som gav mig denna är snälla rara ANNA

Tusen tack !!



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh! Tack snälla! Jag gillar din blogg med. Jag är dock inte lika flitig med att skriva.

2010-02-09 @ 20:28:52
URL: http://petra79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0