Ensam..

lr ja Eddie är ju här, han sitter och pratar med datamusen.. Verkar vara något galet för Eddie är lite högljud av sig. haha.

För första gången på länge är jag rastlös dessutom, baka kan jag inte göra för Magnus ska ju inte till jobbet imorgon och har jag kaka hemma är risken GANSKA stor att jag själv äter upp den, för kakor är ju gott.
Hittat så många roliga recept från mammas pärmar också men dem får jag testa en annan dag, tanterna på jobbet är nog bara tacksamma för att jag bakar till dem för 2 sms och ett samtal fick jag idag som tack för den goda kakan ")..
Hade med mig bakat nästan varje fredag då jag jobbade, hade jag inte bakat själv så hade mamma gjort det, så ja jag har fortsatt att skämma bort dem så de inte ska sakna mig för mycket ;)

Funderar på om jag ska ta mig ett bad med lille skrutt, han är lite smutsig, mat över hela honom. HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0