Bakat igen ..

blev en kokostoscakaka, det är en kladdkakebotten med ett kokostosca täcke. Svåra ord men absolut inte svår att äta. Men Magnus ska ha med den till jobbet imorgon. Ja jag vet jag skämmer bort våra arbetskamrater, men jag saknar dem så mycket ! Receptet finner ni HÄR ...

Har köpt en ny stereo idag, gick med i månadens bok för man fick med en snygg stereo att hänga på väggen, den levde i 30 minuter sen la den av, och tror ni att det finns garanti ? Jävla skit saker. Men hittade en billig på netonnet för det var så mysigt att baka bröd och lyssna på Äntligen Morgon på Mixmegapol !



Så denna ska få pryda vår köksvägg istället ! Och går den sönder så finns det ju garanti !!

Snart dags för sängen också, men ska ge min man en puss först ") !!

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

en liknande sterio har vi tittat på till isabelles rum

2010-01-22 @ 17:21:45
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har fått en award av mej!!! //A

2010-01-23 @ 11:09:33
URL: http://brunettanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0