Skotta skotta skotta !

Ja det har jag ägnat mig åt i 5 minuter för mer behövdes inte för att få bort allt på vår ingång, haha ! Jobbigt bara att det blåser in där fast nu verkar det som vinden har vänt så då kanske jag slipper skotta mer idag ! ")
Måste ringa Magnus så han tar med mer salt så det smälter bort lättare !

Och som jag ångrar att jag inte satt uppe och kolla färdigt på super kombinationen damer igår. Kollade på störtloppet och jag hade tårar i ögonen när Anja åkte. Vad har hänt med mig satt som klistrad igår ju ! Tog tom på mig hörapparterna för att jag skulle höra ordentligt och DET är inte ofta !

Sista papperet skrivs på för huset idag, kommer inte orka gå in i huset en sista gång. jag kommer alltid komma ihåg hur det såg ut där ändå, och jag vill ha kvar bilden av hur det såg ut med mammas möbler!
Men ska bli skönt att slippa oroa sig för att något ska hända!

Frukost dags för mina små!
Tjing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0