Seg ..

Börjare seriöst bli sjukt trött på detta väder och det märks ganska tydligt då jag helst bara vill ligga och sova hela dagarna. Det går bra att stå upp efter ett tag, men fram vid 11 tiden vill jag bara sova. Oftast sover Eddie då så jag brukar somna. Men sen vid 16 igen vill jag gå och lägga mig för kvällen. Blää för vinter och snö nu !!

Var på sjukhuset med J igår igen, men det var ett väldigt onödigt besök. Då de inte ansåg att J behövde sko inlägg.. Letar de fel då de inte kan hitta något ? Börjar undra snart..

Svängde in på Torp, lämnade in alla smycken jag ärvt efter mamma och ska smälta detta och gör en egen ring. Kommer bli riktigt snygg tror jag !

Shoppade även lite kläder ( ja jag vet jag har köp stopp, men va faan jag får hålla mig längre in i Mars istället, hehe)
Hittade ett par jeans på Gina Tricot för 199 kr ! Och dom var så sköna !!

Sen lite annat smått och gott från Bic Bok, affärer som jag aldrig annars brukar handla från ..

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

Bik Bok var min älsklingsaffär förr =)

2010-02-10 @ 10:10:16
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0