OS !!

Jag har ALDRIG i hela mitt liv brytt mig om varken vinter eller sommar OS, men för några dagar sen kolla jag på backhoppning och nu kan jag nog allt om det och det var KUL !
Sen igår kolla jag på störtlopp damer, och seriöst, varför har jag inte velat titta innan för jag ville ju inte sluta titta. Var sjukt trött och blev så ledsen för Anjas skull så jag gav upp, men stackars Anja, hon hade ju verkligen chans till medalj. Om inte silver så brons iaf !
Men jag beundrar Vonn, grymt duktig ! Men det gör fortfarande ont i mig för Anjas skull. Åh jag satt verkligen på hel spänn och när jag såg hennes fart i sista kurvan så skrek jag NEJ ! Magnus trodde nog jag var galen, och ja det är jag nog. Men OS Vancouver kommer jag fortsätta kolla på. Dock inte skytte, för det är verkligen inte roligt! Men störtlopp är nog min nya favorit, man kanske ska testa sig på ? HAHAHA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0