Måndag !

Ytterligare en ny vecka och inget hört från dagis.
Kommer gå hemma resten av våren känns det som.
För Eddies skull hade det varit bra, men för våran ekonomi är det verkligen inte bra.

Ja lillskrutten fyller 1 år på fredag. Blir att fixa hans presenter på torsdag då vi ska in till Rosenhäll en sista gång. Ska även hämta min ring, hoppas den blir så fin som jag tror !
Syster fyller år på onsdag hennes present ska också fixas, får göra det imorgon..

Ska ta och gå ner till konsum sen också, tänkte göra våfflor idag. Inget jag är så förtjust i men J kanske gillar det och Magnus älskar det.

Ska fortsätta läsa i min digital kamera bok, ska köpa mig en systemkamera snart och det kan ju vara bra att få lite tips och lärdom innan man köper en. Och det finns ju inte bara en sort, men det lutar mest åt en Nikon D3000.

Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

^Åh, våfflor, gud vad gott!

2010-02-22 @ 18:52:51
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0