Klappat och klaaaaart!!

PAPPERNA ÄR PÅ SKRIVNA !
Pengarna är på väg ;) och jag känner mig fri som en fågel. Återstår dock lite pappersarbete med låner och skit men äntligen , äntligen kan jag få släppa det mesta och kanske få bort huvudvärken ? Inte att hoppas på för mycket men jag antar att jag kommer att kunna slappna av på ett annat sätt nu när det är klart.

Barnen har badat, kvällsmaten är i magen så nu är det bara sängen som väntar ! Tyvärr verkar Eddie på sitt bästa humör och visserligen underbart söt, men jag vill sätta mig i soffan och kolla på Flirting with Forty!




En riktig Mia film, för Magnus är inte hemma så jag ska kolla på den och riktigt njuta, är inte ofta man kan göra det ") !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0