Har ju glömt..

Eller ja, jag har ju inte haft tid att sitta här, men jag åkte ju
också på vinterkräksjukan, men jag kände aldrig att jag kommer dö, haha.
Men det kan ju vara för att jag har fött barn ?? ")
Fck den på tisdag kväll, spydde i 6 timmar och sen var det slut, men onsdagen låg
jag mer eller mindre i sängen HELA dagen.
Sen efter det har jag varit så trött att jag har behövt sova på dagen.
Har knappt hunnit lägga mig ner och jag har somnat. Hemskt att vara så trött.


Jag hoppas dock att jag aldrig blir så trött att jag somnar vid matbordet ;)


Om ni undrar vad det är för mat för att själva inte däcka så kan jag tala om att det är
Fullkornspasta , kycklingkebab och ketchup. Så se upp för att blanda detta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0