Gillar inte att stå upp 04.24!

Ne jag gillar det inte alls. Dagarna blir så långa! Men lillskrutten har en sån hemsk hosta och det blir ju inte bättre av att han vill ha välling på morgonen som gör att han blir ännu slemmigare i halsen. Och när han hostar så mycket slutar det alltid med att han spyr, så jag tänkte att jag går ut i vardagsrummet. Men jag hann aldrig, han spydde ner min säng :( , så det var ju bara att stå upp ! Och J kan ju aldrig ligga kvar om jag tänder här nere så han kom ju gåendes vid kvart över 5.. Pust, denna dagen kommer vara olidlig.

Snön gör ju inte saken bättre, vette sjutton hur många cm det kom igår kväll, men många i alla fall !
Var ute på smögen hos fröken ödman en stund igår och vi tog en promenad i snöstormen, vi var ganska ensamma ute, haha ! Mysigt ja visst ! Kallt ? JA väldigt. Men bra träning då det är tungt att gå i snö.
Och träning det behöver jag, vill börja träna något annat men orkar inte åka ut till tumlaren och göra det. Kanske ska ta och beställa Zumba i alla fall. Har funderat på det länge nu, men man ska ju ha plats och träna också !



Det verkar ju vara så grymt kul också, älskar ju att dansa ! ")

Kommentarer
Postat av: Petra

Du får gärna simma med mig en dag i veckan. :)

Det skall även finnas Volleyboll i kommun.

Kram Petra

2010-02-09 @ 20:26:37
URL: http://petra79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0