Tråk tråk tråk tråk

Först och främst vill jag säga grattis till Linda som fyller 36 år idag.
GRATTIS !

Sen vill jag säga att jag mår toppen idag, för MITT PHOTOSHOP har kommit, haha. Så nu kära kamrater finns jag inte tillgänglig ( mindre än vanligt)!

Elle så roligt kanske det inte är, men jag vill iaf testa och lära mig och se om det är värt dem pengarna jag gav för det.

Men tråk väder idag, men som tur va så regna det inte så mkt när jag gick till och från dagis. Men jag tog faktiskt en tur till Konsum också, idag blir det fiskgratäng med pommes duschess. MUMS !!


Kommentarer
Postat av: carolin

kikade in på den nyss den va jätte fin :). men går sittdelen &vända ? vårt kvar är att vi ska kunna ha theo vänt mot oss iallafall nu när han är så liten. tycker inte om dom vagnarna som man inte kan vända &ha barnet mot sig, för tycker theo är förliten för att sitta åt andra håller plus man kan inte busa med honom i vagnen, titta på honom ge han nappen lätt eller något sånt om han är vänd ifrån oss. :)

2009-09-22 @ 15:53:18
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0