SKOR!

Mamma var lika galen i skor som jag är! Var nere en stund och pratade lite med henne och gick igenom alla skor. Ville kolla om hennes gamla pumps fanns kvar och visst gjorde dem det. Dem var de första egna pumpsen hon köpte. Provade dem och visst passade dem ! Funderar på att ha på mig dem på begravningen, men det är 12 cm klackar så jag kommer va längre än prästen, och han är LÅNG!

Trodde att jag mådde bra idag och att jag har landat lite, men pyttsan så fel jag hade. Allt brast när jag kom ner i huset, pratade massa med mamma och sa till henne att jag bytade knappen själv på J idag men hjälp av Jeanette. Och att J tog det så lugnt att jag nästan blev orolig själv, för jag vet när hon bytte den så blev han helt galen.

Jag berättade även hur mkt nya kläder J har fått och att han älskar att bada igen, plus att han och Eddie är bästa polare! Eddie förföljer J överallt i lägenheten, inte riktigt så roligt när han ställer sig framför Tv;n så J inte ser ngt, haha. Gullungar ! Och den som säger att J är jobbig är att han inte förstår kan ta sig i brasan, snällare barn får man leta efter! Han förstår hur mkt som helst, igår kväll när jag la honom så frågade jag vart mormor var,gick han fram till kortet på henne peka rakt på henne och sa DÄR ! HAN SA DÄR! Oh, gissa om mina tårar kom ! Av glädje för första gången på länge.

Känns som om jag går ner i vikt av bara tårar. Vilket säkert e sant för här rasar kilona på mig, och ändå bakar jag kakor och vräker i mig, haha ! Fick äntligen min Björnkaka som jag vart sugen på länge.

Ne ska upp och pussa barn och sen sova, blir jobbiga dagar nu, och det jobbigaste är inte ens gjort ! BLÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0