Saknad !

När det är tråkigt väder kommer den största saknaden av mamma över mig, då jag är van att ringa henne och fråga om vi ska åka någonstans. Jag kan inte beskriva saknaden med ord men den känns inget bra alls, för all min glädje bara rinner av mig och jag tycker att allt är jobbigt. Längtan efter att kunna ringa henne är olidlig. Hoppas att det är milt och fint väder många veckor fram över. Regn får mig att vilja spy. Det får mig att tänka på hur mycket mamma betydde för mig !! Hon betyder fortf massor för mig.

Jag behöver köpa en ny jacka och lite smått och gott men känner verkligen ingen lust då det alltid var mamma som shoppade med mig. Ville oftast inte ha med någon annan då mamma aldrig ljög om hur kläder satt på mig. 

Alla säger att det blir bättre med tiden, och det vet jag, så snälla sluta tala om för mig hur jag kommer må sen, utan låt mig sörja nu. Jag kan ta hand om mig själv, jag har gjort det förr. Fast då fanns mamma vid min sida. Nu finns Magnus, Eddie och Jesper hos mig. Utan dem hade jag inte stått upp idag. Vill inte tänka påhur jag hade mått utan dem i denna situation.

Grymma grymma värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0