ramsvik

Åkte ut till Ramsvik på förmiddagen för att leta lite sten. Ska gjuta fast några på framsidan. Skulle kolla efter en till mammas grav också. J älskar ju att leta sten så vi tänkte att han skulle få välja. Men dte är inte lätt att hitta nån så stor. Plus att det är naturreservat på hela Ramsvik. Vi var inte helt säkra på om man fick plocka sten då, men 3 st tog jag ändå, fy skäms!

På Ramsvik går ju även kossorna fritt, åh tänkte vi vad kul om det kund edyka upp några då J ÄLSKAR kossor. Och ja visst gjorde det det, faan jag höll på att skita ner mig när en flock kom mot oss på ca 30 kossor. Gaah, och Magnus bara , ja e dem röda runt ögonen så är de brunstiga och lite vilda. Jag fick smått panik och sprang upp på berget. Men icke kom vi ner till bilen den vägen så vi fick ju gå förbi alla kossor. Jag med J på armen och hjärtklappning. Men det gick fint. J älskade det.

Frågar man J vad kossan säger svarar han MMMmmmm. Söt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0