Pust och stön

När jag mår dåligt så shoppar jag, vilket många håller med mig i tror jag.
Idag har jag shoppat ett par stövlar. På Ellos.


Tjusig va ?

Sen har jag även beställt akrylnagelset, tänkte låta kompisen göra det på mig, men jag vill ha lite mer bling bling så jag beställde så jag kan göra egna.

Och så kommer mitt photoshop imorgon så nu kommer jag nog inte göra annat än sitta vid datorn, inget min sambo gillar tror jag, haha! Men men kanske funkar som terapi ? FÖr inget annat verkar göra det.

Saknar mamma mer och mer för varje dag, känner att all ork försvinner från mig och att jag blir mer och mer lätt retlig. Stör mig på allt. Tappade kattmat skålen så den gick i tusen bitar i morse, och mina fötter är jätte kontiga om jag legat ner för länge. På morgen har jag jätte problem med att ta mig ned för trappan, då jag går ner och gör välling går det jätte bra, men sen när jag somnat om i sängen med Eddie och ska ner med honom några timmar senare är det ett helvete att ta sig ner. Men det försvinner efter några minuter. Äckligt.

Vill bara ha mamma här hos mig, jag vill prata med henne, berätta om allt som händer. Jag vet att hon sitter och tittar på mig dagligen men jag vill ju se med mina egna ögon att hon ser Jesper.

Han slickade på pommes igår och en lök. Sen härmar han hästen, kossan och fåret. Det kommer mer och mer för varje dag som går.

Eddie kan sitta själv och har börjat änvända tungan, räcka ut den och säga brrrr, haha, jätte söt och jätte dregglig då !


Men jag måste få skryta lite också, MIN NYA BIL ÄR UNDERBAR !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0