Om att orka och vara stark.

Många säger till mig att jag är stark med tanke på vad som hänt, men jag visar nog mer styrka på utsidan än vad jag känner inombords. Men samtidigt kan jag inte visa det på utsidan då jag har 2 små barn jag tar hand om. Hade jag varit singel och ensam då hade jag grävt ner mig bredvid mamma. Men nu behöver Eddie och Jesper mig så jag är "tvungen" att vara stark och jag är glad , oerhört glad över att jag har dem. Ja Magnus med för den delen. Och alla underbara vänner runt omkring som har ställt upp på mig. Jag är dem evigt tacksam. Har inte tackat för alla sms och mail jag fått, men jag uppskattar dem verkligen. Underbart att få känna att man inte är ensam med att gå igenom en sån här sorg. Ensam hade jag inte klarat av sorgen, smärtan och den oändliga längtan efter att få höra mammas röst.

TACK TILL ALLA SOM HAR VISAT INTRESSE OCH BRYTT SIG OM MIG !


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag vet precis vad du pratar om! Att vara stark utåt fast man känner sig liten o svag på insidan! Jag har gått igenom samma, lr ja, det e nog värre att förlora en så närastående som mamma! Menjag vet ändå hur du känner, att man måste vara stark för barnens skull! Men du är ALDRIG ensam, glöm aldrig det!! Kram

2009-09-06 @ 09:36:30
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0