nytt kök ??

Ja tack!!

Har ju en helt ny spis, inbyggnads variant, med glas häll. Den ska vi nu sätta in i köket, Magnus var och beställde skåp till den idag, billigt faktiskt. Plus att vi hitta en skiva på IKEA och dit ska vi på fredag.

Vill även måla skåpluckorna och tapetsera, ja det räcker inte att sörja och ha ett hus som ska röjas ut, nej jag vill ha att göra 24 timmar om dygnet. Eller som mamma alltid sa 27 timmar om dygnet.

Men nu sover våra små änglar så då ska jag bege mig till konsum, JAG SKA FROSSA!

I vad vet jag inte än, men det blir nog chips. Äter jag godis mår jag illa.

Ska ta och tända mina ljus ute och ta ett kort så får ni se hur mysigt vi har det här uppe på vår lilla gata =) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0