Måndag

En ny vecka och nya tag.. Mår inte direkt bra men vad gör det. Har inte tid att bli sjuk ändå. Magnus är hemma hela denna veckan också. Tur är väl det hade inte klarat mig själv. Men är så illa tvungen sen när han börjar jobba. Om jag har tur så komme rmitt photoshop idag och då har jag ju att göra också. J är ju på dagis och Eddie älskar att sitta nedanför mig i sin gå stol och titta på när jag sitter vid dator.

Kanske skulle börja skriva en bok också, det är ju så kul att skriva. Och jag kan inte sluta. haha. Livsfarligt. men jag vill ha en liten minidator ock skriva på i så fall, och dem är väl inte så dyra ?




Se så söt, kollade upp priset och dem är ju faktiskt ganska dyra.. Hm ..

Idag blir det en tur till Smögen. Åka och säga hej till Emma. Magnus ska vara duktig och vaxa bilen. Han tar den blåa idag så får det blir den svarta i morgon.

Vill bara lägga mig och sova, mår piss idag. Eller helst av allt vill jag träffa mamma. Får verkligen inte in i skallen att mamma är borta. Jag menar hon är död. Väsldens hemskaste ord som jag inte trodde jag skulle få använda på MÅNGA år. Ne livet är bra orättvist. Varför ta bort en människa som bara ville väl, det finns ju så många andra hemska människor. Ingen förtjänar att dö, men om man måste välja!

Kommentarer
Postat av: ina

Min lilla rosa minidatorgrej kostade nått med 4500. Så farligt är det ju inte om man tänker på hur trevligt det är att äga en :-)

2009-09-14 @ 09:51:03
URL: http://alvaereva.blogspot.com
Postat av: carolin

svar: nej verkligen inte. folk är knäppa

2009-09-14 @ 20:35:07
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0