KLäder ..

Har varit i Uddevalla och shoppat, dock inget jag skulle vilja shoppa, men fick köpt en enkel svart klänning och strumpbyxor. Frågan är nu om jag ska ha på mig svart eller vit kavaj?
Magnus fick köpt en ny kostym ( billigt? Nej inte direkt) skjorta och slips.

Men fick mig faktiskt ett par nya jeans inne på H&M, dem hade 100 kr rabatt på denim. Älskar när det står REA eller RABATT, jag blir som galen då, haha. ( Lite mer än vanligt)

Eddie sitter i gåstolen och är allmänt galen, tjuter och skrattar o stoppar in sina fingrar så långt att han spyr. Hm..
Skulle velat sova en stund, känner att sorgen kommit i kapp mig och jag tappat lusten till precis allt, även mitt humör tryter. Magnus har full förståelse , men alla andra stackars satar då ? De som inte vet vad som hänt, jaja, folk får se mig som en surtant. Men än så länge sitter jag iaf upp, och tar mig igenom allt.


Frågan är bara hur jag kommer må på onsdag .. Pust vill inte tänka på det. Men jag hoppas Magnus klarar av båda barnen för jag kommer inte kunna göra det. Benen viker sig redan när jag tänker på att det är MAMMA som ligger i kistan.

Ne ska se om lillgalningen vill sova en stund ( för det vill ju jag ! )


Kommentarer
Postat av: carolin

fin blogg &fin pojke :) har sj en son på 7 månader =)

2009-09-08 @ 17:26:29
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Nattan

Hejsan ..



Tänkte bara säga att jag tänker på dej . Jätte mycket . Hoppas du vet de . Jag ville jätte gärna komma imorgon . Tyvärr så kan jag inte de . Mina tankar imorgon kommer vara hos dej .. Kram nattan ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0