hemska natt

Nätterna är verkligen inte roliga, kände på mig igår kväll att jag inte skulle ha lagt mig. När jag la mig ner så kom precis alla känslor jag känt under hela dagen men som aldrig bröt ut ordentligt. Och att ligga och hulka av gråt när man ska sova är verkligen inte roligt. För man somnar snuvig och vaknar med världens huvudvärk. J vaknade vid halv 6 och var jätte ledsen, Magnus tog upp honom och tröstade och han lugnade sig lite, men så tänkte Magnus att han lägger honom in till mig i sängen. Och tro det eller ej , J somnade om i min famn ! Nu går han runt och ska kramas hela tiden, fast han är helst på Magnus.

Eddie sover som en gris hela nätterna och verkar inte ha ont av något, han ska bara jagas i sin gåstol, haha. Och så blir han skit sur om han fastnar någonstans.

Igår slog det mig att mamma är borta igen, ibland är det som om jag inte vill inse det och sen kommer det över en som en IS kall dusch, så många saker som mamma missar. Hon missar alla framsteg både med J och Eddie. Vill bara ha mamma tillbaka, så som hon var för ett år sen, pigg och glad. Hade jag vetat att hon skulle dö så hade jag inte tagit allt för givet utan bestämt mer och inte gett upp henne. Trodde aldrig i min vildaste fantasi att det skulle sluta så här.

MIN MAMMA! Älskade mamma. Världens bästa mamma.



J ramlade på dagis igår =(

Kommentarer
Postat av: ★ Katta ★

Lider verkligen med dig gumman :(



Och ang sparkarna, visst är det mysigt om det inte gör ont. Nu är jag mest trött på dem, då han håller på dag i ände. Men vet att jag kommer sakna dem när han är ute :)

2009-09-16 @ 10:16:36
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0