Härlig dag ? !

Har varit och hämtat nya bilen, satt som en drottning bak i den =). Undebart att kunna sitta ordentligt och se allt! Magnus älskar den med, han satt bra när han körde sa han.

Körde mammas bil ner och så körde jag den hem och Magnus körde den nya. Satt och tänkte väldigt mycket på vägen hem ocg jag bröt ihop några ggr men samtidigt var det fina tankar. Mamma har velat köpa en så här stor bil länge nu. För att alla skulle kunna få plats, nu får vi det, för nu är vi en person kort dessutom och vi blev alltid 6 st när vi skulle åka någonstans så någon fick alltid stanna hemma eller så tog vi 2 bilar. Känns så dumt att ha köpt en så stor bil när mamma velat göra det länge och vi sagt att det är onödigt.
Men hon sitter nog på ett sånt fint åskmoln hon alltid velat hoppa i ( ett stort vitt som oftast är svart undertill) och beundrar det nya åket !

Dagen har varit fin men jag är trött. Sorgen gör nog sitt, fast jag känner att jag mår oerhört bra.

Nu måste jag få mer ork till Jesper och Eddie, och Jeanette med för den delen, hon kommer ha mitt fulla stöd nu under några månader! Skönt att ha något annat att tänka på än sig själv !!

Kommentarer
Postat av: carolin

hehe aa men det kommer =)

2009-09-11 @ 11:45:39
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Britt din mammas klasskamrat

maria du e så söt när du skriver Du skriver så levande, Och du e SÅ lik Eva, när jag läser d du skriver känns d som jag sitter o pratar med din mamma, som jag hade väldigt roligt med när vi va "unga".Begravningen hade du ordnat jättefint D va så vackert.Jag tänker mycket på dig o din familj Hoppas d går bra me allting,fast d e jag bra säker på att d gör.För du e nog säkert lika envis o stark som Eva var hihi.kram kram



2009-09-11 @ 17:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0