HAN SA MAMMA!!!

Och då menar jag inte Eddie utan Jesper !! Gud jag är stolt som en tupp över J´s framgångar. Han pratar mer och mer. Jag skällde lite på honom för han vägrade göra som jag ville och då började han gråta och sa MAMMA!
Herre gud, här behövs ju inte något teckenspråk, utan han behöver uppmuntras till att tala, för han vet ju hur man gör ! Tänk om han börjar prata snart, han kommer ju inte vara tyst en minut och då har jag 2 som kacklar i ett!haha

Eddie är jag också fruktansvärt stolt över, inte när han drar i mina gardiner eller blommor. Men han var så duktig i går, inte ett ljud på hela dagen. Bara skratt och glädjetjut. Då är man stolt som mamma. Jag hoppas han också börjar lära sig säga mamma. Helst innan han säger PAPPA.

Elefanter=), dem var nog roligast.




GRISAR , åh herre vad han skratta åt dem.


Undrar vem som har roligast !


Underbara Eddie på ett underbart humör !

Kommentarer
Postat av: ★ Katta ★

Mysigt när de små börjar prata :)

2009-09-06 @ 09:07:15
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0