GODIS!!

Gaaah har den berömda veckan nu och är då totalt galen i choklad.
Passar ju bra att MArabou har kommit ut med några nya ! ")



Om dem var goda får ni nog själv avgöra. Jag som älskar choklad gillade dem inte, Magnus älskade dem ! Spec Toffee Walnut. Fast säg nåt i ät väg som han inte gillar, haha!

Katta; Jag vet att jag kan göra headern större men jag har aldrig lagt till den ! Jag testade för att se hur det blev men tryckte aldrig på spara... Menmen ..

Fick sätta på värmen här idag det var bara 17 grader inomhus.. Liiiite kallt med tanke på att man har 2 små barn. Fast jag frös ju lite grand jag me, haha.

Ne får spela lite FB, måste avreagera mitt PMS humör lite ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0