God morgon !

Idag ( eller ordagrant INATT) kände lille Eddie för att vakna kl 03.19!! Bahhh, fick välling och sen somnade han om, men bara någon timme. Han somnar alltid om i vår säng, och jag brukar ju vara ensam i sängen på morgonen då Magnus har gått till jobbet men idag så var ju han också i sängen. Magnus vaknade d av att Eddie låg och sparkade honom i ansiktet, härlig uppvakning va? haha. Stackarn .

Igår gjorde jag iordning mina akrylnaglar, roligt att göra, men svårt att få det perfekt då man är lite av en pedant. Vänster handen ing problem att fila iordning men höge handen är lite svårare. Ska köpa en liten pensel idag också så jag kan lägga en liten ros glittrig kant längs tipparna. ").



Ne ska hoppa in i duschen, KLIAR överallt på mig.. haha


Kommentarer
Postat av: Malin Simann

Snygga naglarna blev på dig.. Då kanske du kan göra om mina snart... Puss

2009-09-26 @ 14:23:00
URL: http://simannmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fint! Gjort dom själv? :O)

kraam

2009-09-27 @ 00:05:53
Postat av: Anette

Kaonosnygga, du är otroligt duktig kanske skulle utbilda dig till nagelskulptris och jobba lite extra som det=)

Hälsa familjen

Kramixx bananixx

2009-09-27 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0