Fiskgratäng !

Åh gud så god den blev, om jag får lov att skryta lite. Har aldrig gjort en fiskgratäng innan så jag blev väldigt nöjd ").

Jag stekte lite champinjoner och purjolök, la det i botten av en ungsäkerform,
la sedan torskfilé uppe på, som jag saltade och pepprade.
Och lite timjan. HÄllde 1 dl mjölk på fisken och 2 dl cremefraiche.
Sen lade jag tunt skivade tomater och sist riven cheddarost.
Hade detta i ugnen på 200 grader i ca 30 minuter.
Äckligt gott. Äter för mycket bara när det är så gott, så min mage mådde inte bra igår kväll.

Men vi vräkte i oss chips med dipp iallafall sen när vi kollade på IDOL.

Jeanette kom med en ficklampa til mig igår som hon ville att jag skulle lägga i mammas grav, hon vill ju ha en radio också men får se om jag hittar en liten.
Självklart började jag gråta, och fortsatte sen när jag skulle lägga mig. Jag saknar henne så det gör ont i hela mig. Jag vet att hon har det bra där hon är nu och att hon är med mig hela tiden, för jag vet att hon finns innuti J. Annars kan det inte ha hänt så många framsteg på så kort tid med J. Han är verkligen världens sötaste. Näst efter Eddie så klart. Honom får jag inte nog av. SÅ underbar!


Somnade gott i pappas trygga famn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0