familjeförklaring

Fick en fråga om vilka J's föräldrar är.

Så här ligger det till.

J (Jesper) är jourhemsplacerad hos mig och Magnus. Vi är alltså hans fosterfamilj.
Jag ( Maria) är Jespers moster. ( Riktiga alltså), så J's mamma är min syster.

Min mamma ( Eva), var J's fostermamma innan hon dog, men jag och Magnus "tog över" när hon gick bort.

Enkelt när man väl vet fakta ").

Idag är det iaf 1 månad sen mamma gick bort, är inte riktigt som jag ska idag, gråter en hel del. Finns lite annat som gjorde mig upprörd också men inget jag orkar engagera mig i.

Jag känner mer och mer att mamma lever vidare i J, det känns så mycket bättre när J är runt mig, för det känns som om mamma är med mig också då. Och det är en underbar känsla. Då jag vill att mamma ska vara med mig hela tiden. Men det hemskaste av allt återstår nu, och det är att städa ur huset, det känns som om jag städar bort mamma. Mamma var rätt stökig av sig så det finns en del att ta hand om. Massa roliga saker som kommer hittas som man säkert letat efter och en hel del som man undrar varför har hon sparat detta. Så det kommer vara blandade känslor när vi städar.

Finns vissa saker som jag saknar som jag vet att hon hade som jag vill ha som minne hoppas jag hittar det bara.

Pallar inte att skriva idag..




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är bara ett telefonsamtal bort.....det vet du! Jag e hos dig på två röda när du behöver!! Finns här nu och för alltid!! I mig har du hittat en vän för alltid som aldrig kommer att försvinna ur ditt liv...Kommer alltid att stå vid din sida, i glada stunder o även de jobbiga.... Det vet du oxå! Pussss

2009-09-24 @ 20:59:26
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0