Ensam...

Magnus började jobba idag så jag är ensam, eller ja jag har ju barnen hemma. J ska snart gå till dagis. Jag bytar blöja på Eddie varje timme känns det som så jag har fullt upp. J är iaf jätte snäll och sitter ner och tittar på Tv.

Men det är så tomt utan Magnus, jag har ju vant mig vid att ha någon vid min sida, gillar inte riktigt att vara ensam då mina tankar skenar iväg. Klart jag vill tänka på mamma men sorgen kommer lve rmig och jag kollapsar. Räcker att jag drömme rom henne varje natt nu. Men vaknar minst en gång i timmen och kollar klockan. Vill bara att natten ska vara över så jag får gå upp igen.

Har fått lite idéer till att skriva en bok så jag kanske ska göra sånt på nätterna istället, haha!
Men måste skriva upp mina idéer så dem inte försvinner. Får se om jag kommer någonstans med det.

Ne dags att ge sig in i striden med att borsta J´s tänder, lika roligt varje morgon och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0